Klacht: automatische verlenging Permium abbonnement

op 18 september 2018 over Kamernet in de categorie Makelaars

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter had een Premium account voor een maand aangeschaft bij Kamernet. Er stond nergens iets over een abonnement enof automatische verlenging. Nu komen wij er achter dat er een extra maand aan het account is toegevoegd omdat er geld is afgeschreven van haar rekening. Zij heeft al een kamer gevonden, en dan ook nog niet via kamernet. Kamernet heeft wel een E-mail verstuurd betreffende een verlenging naar een E-mail adres wat wij niet meer dagelijks gebruiken. Aangezien kamernet dagelijks meerdere E-mails verzend en dan ook nog eens alles in drievoud hebben wij dit niet gelezen. Ik heb het afgeschreven bedrag gestorneerd en nu dreigt kamernet met een incassopartner.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als kamernet het hier bij laat. De 1e maand hebben wij netjes betaald en hoewel zij er geen enkele prestatie voor hebben geleverd mogen zij dit houden. De 2e maand is gestorneerd. Kamernet heeft volgens mij geen recht op dit geld en moet het incasso traject stoppen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kamernet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kamernet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kamernet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kamernet

Heeft op 18 september 2018 om 10:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jdobbe