Klacht: Automatische overschrijving

op 19 december 2017 over Libelle in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb als cadeau voor mijn moeder een TIJDELIJK abonnement afgesloten bij libelle. In de voorwaarde stond duidelijk vermeld dat dit abonnement tijdelijk was (actie: Jan jansens trui en de libelle) en dat het NIET automatisch door zou lopen.
Ik merk zojuist op dat er toch opnieuw geld van mijn rekening is afgehaald voor dit abonnement. Ik vind dit absoluut niet kunnen en dit is zeer klantonvriendelijk!!!!

Gewenste Oplossing:

Stopzetten van het libelle abonnement op het adres Mergelsweg 140 in Heerlen & stopzetten van de automatische afschrijving van mijn rekening (Sophie van Roosmale). Daarnaast zou ik graag het laatste bedrag wat van mijn rekening is gehaald, terug willen krijgen op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Libelle

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Libelle nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Libelle in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Libelle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Libelle

Heeft op 16 januari 2018 om 15:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw van Roosmale,
Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl.
Excuses voor onze late reactie. Wij kunnen zien dat er inmiddels telefonisch contact is geweest en dat er een oplossing is gevonden.
Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door sophieroosmale