Klacht: Automatische incasso niet gestopt na afmelding.

op 08 december 2017 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In september heb ik mij aangemeld voor Huurowningen.nl en ik heb me na de eerste incasso meteen afgemeld. Hiervan kreeg ik bevestiging op de website. Maar alsnog hebben ze 19,95 geïncasseerd.
Na even onderzoek gedaan te hebben zag ik dat dit vaker gebeurt. Nu heb ik het nogmaals geprobeerd en kreeg ik dit keer een mail dat de afmelding bevestigd is (die ik vorige keer niet kreeg). Dus ik hoop dat het deze keer wel stopt. De afgelopen 2 incasseringen zijn niet terecht, daarom heb ik ze teruggeboekt op mijn rekening en een mail gestuurd. Ik kreeg als reactie dat als ik geen bevestigingsmail kon aantonen van de eerste uitschrijving (die ik nooit gekregen heb!) dat de facturen alsnog voldaan moeten worden.
Dit komt dus blijkbaar vaker voor ook nog! Oplichterij.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik niet meer op hoef te draaien voor de laatste 2 onterechte facturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurwoningen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurwoningen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 11 december 2017 om 11:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer de Kleer,

Zoals mijn collega u al heeft gemaild hebben wij geen eerder uitschrijving ontvangen. Wij kunnen daarom enkel uitgaan van de gegevens die in ons systeem staan. Hierin staat dat u het account sinds 29 november 2017 heeft uitgeschreven.

De facturen zijn voor de periodes 19-10-2017 t/m 18-11-2017 en 18-11-2017 t/m 18-12-2017. Deze facturen dienen alsnog voldaan te worden.

Met vriendelijke groet,

Maaike
Huurwoningen.nl

Heeft op 25 december 2017 om 23:31 geantwoord

29 november 2017 is de tweede keer dat ik me heb uitgeschreven, zoals ik al zei. Ik heb dit al zeker twee maanden ervoor gedaan en dat het niet in jullie systeem komt wil niet zeggen dat ik hoef te betalen voor een abonnement waar ik me allang voor heb uitgeschreven!! Deze facturen ga ik dan ook NIET betalen. Ik betaal nog liever voor een Juridisch adviseur dan dat ik deze oplichterij steun.

Alle klachten die gemeld zijn door KasperdeK