Klacht: Automatische incasso

Samanthaf92 op 17 mei 2016 over Evides in de categorie Waterschappen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Bedrijf Evides
Categorie Waterschappen
Status Open
Datum 17 mei 2016

Samantha Faasen heeft een probleem met de automatische incasso van Evides. Normaal gesproken wordt er maandelijks geld van haar rekening afgeschreven, maar deze maand is er nog niets afgeschreven, ondanks voldoende saldo. Ze vraagt zich af waarom dit is gebeurd en maakt zich zorgen over mogelijke dubbele betalingen.

Mijn Klacht:

Beste Evides,

Normaal halen jullie elke maand geld van mijn rekening door middel van automatische incasso, nu blijkt dat jullie er nog niks af hebben gehaald, terwijl er gewoon genoeg geld op mijn rekening staat daarvoor. Mijn vraag is waarom? Aangezien ik het dalijk opeens dubbel moet betalen etc.

Met vriendelijke groet,

Samantha Faasen

Gewenste Oplossing:

Als het word opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM