Klacht: Automatische afschrijving

op 08 september 2016 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoolbank.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoolbank.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schoolbank.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schoolbank.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schoolbank.nl

Heeft op 12 oktober 2017 om 09:42 geantwoord

Beste meneer Eusterbrock

Hartelijk dank voor uw bericht. Voor slechts €1,67 per maand kun je onbeperkt gebruik maken van alle extra's. Je kunt kiezen voor een doorlopend abonnement en een eenjarig abonnement. Het doorlopende abonnement betaal je per machtiging en kost €19,99 per jaar. Het wordt na een jaar automatisch verlengd en is na het eerste lidmaatschapsjaar met een opzegtermijn van een maand op te zeggen. Je kunt ook kiezen voor een eenjarig abonnement. Dit abonnement sluit je af per bank/giro-overschrijving, iDEAL of creditcard en loopt na een jaar vanzelf af. Dit abonnement kost €24,99 per jaar. Je kunt het lidmaatschap daarna gewoon weer verlengen door het via de site opnieuw af te sluiten. Klik rechts bovenaan op instellingen om je transactieoverzicht te bekijken.

Het SchoolBANK-team

Alle klachten die gemeld zijn door tonnieeus