Klacht: Automatische afschrijving

op 25 januari 2016 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

Op mijn rekeningafschrift kom ik een afschrijving tegen die helemaal niet door mij is ingezet. Ik ben ooit gratis lid geweest van schoolbank.nl. Nu opeens vele jaren later wordt er een bedrag van 15,29 Euro van mijn rekening afgeschreven.

Dit gebeurd nu al voor de zoveelste keer.
Ik wil geen lid meer zijn van schoolbank.nl
Ik wil mijn geld terug gestort.
Ook van vorige jaren

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoolbank.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoolbank.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schoolbank.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schoolbank.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schoolbank.nl

Heeft op 12 oktober 2017 om 09:36 geantwoord

Beste mevrouw Post,

Hartelijk dank voor uw bericht. SchoolBANK heeft 3 maanden geleden een gloednieuwe website gelanceerd. Mocht uw vraag/klacht nog steeds actueel zijn (en onopgelost), dan willen we dit alsnog graag voor u oplossen.
U kunt in dit geval een e-mail sturen naar service@schoolbank.nl. Geef een duidelijke omschrijving van het probleem, uw geboortedatum en het SchoolBANK inlog-mailadres.

Het SchoolBANK-team

Alle klachten die gemeld zijn door Whilms