Klacht: Automatisch verrekenen geen krant ontvangen

[email protected] op 26 september 2014 over Eindhovens Dagblad in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Status Open
Datum 26 september 2014

Een abonnee van het Eindhovens Dagblad heeft op 15 september 2014 geen krant ontvangen en heeft dit gemeld bij de klantenservice. Ondanks de belofte van een automatische verrekening bij de volgende betaling, is het volledige bedrag van 86,85 euro op 25 september 2014 afgeschreven, waar de abonnee niet mee akkoord gaat en verzoekt om terugbetaling.

Mijn Klacht:

Op 15 -09-2014 heb ik geen E.D. krant ontvangen.
Ik heb dit gemeld bij e.d.nl.
Er zou een automatische verrekening komen bij de eerst volgende betaling.
Dit is niet gebeurd.Jullie houden op 25-09-2014 gewoon het gehele 3 maandelijkse bedrag af van 86,85 euro.
Ik ga daar dus niet mee akkoord!!!.
Gelieve alsnog het bedrag per omgaande aan mij over te maken.
Met vriendelijke groeten M.J.P.Arts Italiëlaan 43 5632TA Eindhoven.

Gewenste Oplossing:

Het te veel berekende bedrag per omgaande aan mij over te maken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eindhovens Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eindhovens Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM