Klacht: automatisch verlengen van jaarcontract

op 30 juni 2012 over Hotelbon in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ook ik werd vorig jaar (2011) benaderd voor een jaarbonnement van de Hotelbon. Een vriendelijk persoon heeft mij per telefoon duidelijk benadrukt dat dit maar voor 1 jaar geldt en dat het hierna afgelopen is. Een proef van een jaar voor 50 euro is (dacht ik) wel de moeite van het proberen waard. Het is mij duidelijk verteld dat ik niet per direct hoef op te zeggen als ik maar 1 proefjaar wil. Ook heb ik gevraagd of er voldoende mogelijkheden zijn voor mijn gezin met 3 kinderen. Hierin is mij duidelijk verteld in het telefonisch contact dat het bij enkele hotels wel mogelijk is maar dat dit niet voor ieder hotel geldt. Deze gok heb ik genomen en het blijkt toch met 3 kinderen een kaart te zijn waar je niet zoveel aan hebt. Ik heb direct na het afsluiten gezocht maar na enkele uurtjes zoeken nog niets geschikts gevonden. Jammer maar dit is een gok die ik heb genomen. Alle post van de Hotelbon de afgelopen maanden niet meer bekeken omdat ik er toch niets aan heb. Blijkt nu afgelopen maand dat ik toch weer een jaarabbonement moet afnemen, terwijl ik hier niets aan heb. Een zeer onvriendelijke dame aan te telefoon van Hotelbon wist mij te vertellen dat dit nu eenmaal de regels zijn en dat ik hier niets aan kan veranderen. Het gaat mij niet zozeer om de 50 euro maar wel om de manier hoe Hotelbon hier mee omgaat. Ik heb nu het gevoel dat ik bedonderd word.

Gewenste Oplossing:

Mijn abonnement niet met een jaar verlengen zoals de afspraak is die ik telefonisch heb gemaakt.

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevreden hotelbon klant