Klacht: Automatisch indelen werkt niet meer

op 06 oktober 2017 over Albelli in de categorie Fotoservice

Begonnen aan mijn fotoboek over de vakantie. Er was een nieuwe update beschikbaar en deze erop laten zetten. Wat een spijt heb ik. Voor die tijd kon je een heel aantal foto’s op een pagina ‘gooien’ en dan klikte je op automatisch indelen. Daardoor werden de foto’s mooi verdeeld op de pagina. Deze functie heb ik er niet meer. Wat oplevert dat de foto’s niet mooi in balans op de pagina komen.
Hierdoor aan het kijken of een andere leverancier van fotoboeken een betere software hebben zodat ik kan overstappen.

Ook met mijn jaarboek 2017 ben ik gestopt. Jammer van alle tijd die ik er in heb gestoken.

Wanneer deze functie weer terugkomt.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albelli

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albelli nog niet in behandeling is genomen.

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Albelli in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Albelli een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Albelli

Heeft op 11 oktober 2017 om 11:17 geantwoord

Beste mevrouw Piepers,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben u zojuist een e-mail gestuurd met onze nieuwe verschillende opties voor indelen. Dit hebben wij verbetert in onze nieuwe versie. We horen graag van u wanneer er nog vragen zijn, dan helpen wij u graag verder.

Onze excuses voor de verwarring.

Albelli

Alle klachten die gemeld zijn door Ernapiepers