Klacht: Automatisch incasso zonder toestemming

op 13 maart 2020 over Quizatlas in de categorie Internet Games

Er is al 4 maanden 37,50 afgeschreven zonder dat ik hiervoor ooit toestemming heb gegeven. Nog nooit van quizatlas gehoord. Ze willen niet aangeven hoe ze aan mijn bank gegevens zijn gekomen.

Als het geld wordt terug gestort. En dat er wordt verteld hoe ze aan mijn data zijn gekomen en dat mijn data wordt verwijderd die in hun bestand staat.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Quizatlas over deze klacht.

Bericht van Quizatlas

8 maanden geleden - Geachte mevrouw de Wijs,Wij zouden graag middels telefonisch contact het desbetreffende onderwerp met u willen bespreken wanneer u bereikbaar bent.Om dit te kunnen doen zouden wij u willen vragen naar een geschikte telefoonnummer en een datumtijdstip.Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.Hoogachtend,Kimberley Tuinenga

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Quizatlas in behandeling genomen

Bericht van Quizatlas

8 maanden geleden - Beste Klacht.nl,Wij hebben mevrouw de Wijs meerdere malen gebrpobeerd te bereiken, echter kregen wij geen gehoor. Hierdoor is het helaas niet mogelijk om tot een oplossing te komen. Nogmaals willen wij mevrouw de Wijs graag mondeling te woord staan om gezamenlijk tot een oplossing te komen. Wij verzoeken mevrouw dan ook nogmaals om contact op te nemen of een telefoonnummer achter te laten zodat wij contact met mevrouw kunnen opnemen.Met vriendelijke groet,Quizatlas

Alle klachten die gemeld zijn door Fleur de