Klacht: Advertentie over Peugeot 106 klopt niet

op 14 oktober 2013 over Autobedrijf van Spijkeren in Harderwijk in de categorie klachtmelden

Was met mijn dochter op zoek naar en auto, vond een leuke auto bij van Spijkeren in Harderwijk. Leuke Peugeot 106 1.4 XR sport. Volgens de advertentie zeer goed onderhouden auto met allerlei extra’s zoals ABS, Airbag, Airco, dus helemaal geweldig. Het was wel een beetje uit de buurt, maar na een telefoontje met het bedrijf toch die kant op want het was een super mooie auto. Nou we zijn gaan kijken en waren heel verbaasd. De auto had van hier genoemde extra’s helemaal niets. De advertentie was een leugen. Bovendien lekte de auto olie, terwijl hij allerlei reparaties had gehad! En de bodem bleek zo verroest dat de stukken er af vielen. Hoezo goed onderhouden auto. We voelden ons mooi genaaid, ver gereden voor niets.

Haal alstublieft die auto van marktplaats om ongelukken en teleurstellingen te voorkomen. Het is echt een wrak.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Autobedrijf van Spijkeren in Harderwijk

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Autobedrijf van Spijkeren in Harderwijk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door peetbp