Klacht: auto niet op afgesproken plek

op 01 augustus 2017 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Huur auto zou klaar staan in Hilton hotel in Los Angeles om 10.00
Wij waren op tijd, papierwerk werd gedaan en deze tijd werd genoteerd op papier. Daarna word pas verteld dat de auto er niet is en of we even willen wachten. twee uur later bleek de auto in ander depot te staan en wij werden erheen gebracht. Half uur door LA en we kregen de auto. Hoe we weer zonder navigatie ons hotel weer terug moesten vinden wisten ze ook niet…LA is groot. Om 17.00 waren we klaar met even de auto halen..
Te laar om aan de reis te beginnen enz..

Compensatie voor dag en extra nacht hotel.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hertz

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hertz nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 18 augustus 2017 om 10:56 geantwoord

Geachte mijnheer Kremers,

We willen u graag bedanken om contact met ons op te nemen.

Ik zou graag uw klacht verder onderzoeken, maar heb hiervoor de volgende gegevens nodig:
- bevestigingsnummer Hertz (H+10 cijfers)
- rental agreement nummer (of volledige document als bijlage)
- rekening van de kosten die u graag gecompenseerd wil
- kredietkaartnummer en vervaldatum

U kunt met de informatie reageren op de e-mail die u van mij ontvangen heeft, zo komt het rechtstreeks bij mij terecht en kan ik hiermee aan de slag.

Nogmaals bedankt om contact met ons op te nemen en we hopen u spoedig terug te zien.

Line Rasquin
Hertz Customer Services

Alle klachten die gemeld zijn door mark kremers