Klacht: auti invoeren en dan pad onderzoek

op 20 juli 2017 over RDW in de categorie

Kom bij de rdw in Nieuwegein om een auto in te voeren die ik in Duitsland gekocht heb. Blijkt een nieuwe motor in te zitten en dat klopt want auto komt van eerste eigenaar af en alle papieren van de nieuwe motor zitten erbij. Alles orgineel aangeleverd van de dealer. Word niks mee gedaan. Nee toch een pad onderzoek zit nu al een maand te wachten zonder bericht. Ze doen niks bij het rdw. Als je na het 0900 nr belt zeggen ze je word spoedig trg gebeld door keurings station Nieuwegein. Hahahhahah vergeet het maar ik 5x gebelt en ben geen enkele keer terug gebeld. Maar Jah hun omgang alleen al, ik voer vaker auto’s in. In den bosch kan je ze hebben maar Nieuwegein is het altijd jennen en treiteren lijkt het wel..

Als de mensen normaal gaan doen en gwn eerlijk zijn. Ik krijg het gevoel van pesten en niet mee willen werken van die mensen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RDW

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RDW nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Haters