Klacht: Attracties dicht en veel onvriendelijk personeel

op 08 juli 2016 over Slagharen in de categorie Attractiepark

Wij zijn gisteren met onze 3 dochtertjes van 5, 3 en 1 jaar naar Slagharen geweest.

Meer dan de helft van de attracties was dicht! Toen de meisjes in de rij stonden te wachten voor de auto\\\’tjes (naast de kop en schotels) werd er door de medewerker gebaard dat de hij ging eten en dat de attractie dicht ging.
Eventjes wachten met eten was blijkbaar geen optie…

Dit gebeurde eigenlijk de hele dag door, zelfs bij de draaimolen werden ze \\\\\\\”eruit\\\\\\\” gezet omdat het dicht ging.. Bijna alle attracties draaien \\\\\\\”wisseldiensten\\\\\\\” en dat wordt niet heel vriendelijk medegedeeld.

Ik moet zeggen dat het jongere personeel vriendelijk is en het ook netjes uitlegt, dat kan ik helaas niet zeggen van de wat oudere heren.

Ik heb me meerdere malen afgevraagd waarom deze heren in een attractiepark werken? Plezier leken ze er niet in te hebben.

Onze dochter van 3 mocht bijna nergens in, ik vind dat dit duidelijk aan moet worden gegeven op de website. Als we dit van te voren hadden geweten waren we niet gekomen. We hebben een flink eind gereden en de dag was een grote teleurstelling.

Of ze mocht er niet in, of het was gesloten…
Heel veel terrasjes en eetgelegenheden waren gesloten.

Ik heb mijn klacht gemeld bij de receptie, waar ik vriendelijk te woord werd gestaan en waar er naar ons geluisterd werd.

Geld terug geven was echter geen optie, wel werd ons aangeraden een mailtje te sturen.

Bij deze.

Ik verwacht echt een vergoeding voor de entreekaartjes.
We hebben de hele dag een teleurgesteld kindje moeten troosten, zij stond overal letterlijk en figuurlijk voor een gesloten \\\\\\\\\\\\\\\"hek\\\\\\\\\\\\\\\"

Reactie van de melder van de klacht Fam Dubois

8 maanden geleden - Slagharen geeft aan deze klacht niet in be

Reactie van de melder van de klacht Fam Dubois

8 maanden geleden - Slagharen geeft aan deze klacht niet in behandeling te nemen.. Ik had niets anders verwacht. Waardeloos

Alle klachten die gemeld zijn door Fam Dubois