Klacht: Attracties beperkt open

op 19 juli 2016 over Slagharen in de categorie Attractiepark

Klacht: Vandaag 18 juli heb ik jullie park bezocht echter was na vijfen het waterspeelplaatsje al gesloten. Zeer vervelend vond ik dit omdat de kinderen zich hier enorm op hadden verheugd. Nergens in jullie voorwaarden had ik gelezen dat dit zo vroeg voor sluitingstijd zou stoppen. Daarnaast waren de theekopjes ook eerder dicht. Door de beperkte openingstijden van de attracties heben wij niet optimaal van het park kunnen genieten.Daarnaast hadden wij de snackmenu’s aangekocht echter bleek hierbij dat er geen vegetarische snacks bij waren. De vleeswaren werden in dezelfde frituurbak gebakken als de andere snacks. Zeer teleurgesteld zijn wij dan ook in de faciliteiten van jullie attractiepark. Ik verzoek jullie om een passende oplossing te bieden. Met vriendelijke groet, Mw. Safina Akbar

Tegemoetkoming in de gemaakte kosten

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slagharen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slagharen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Safina Akbar