Klacht: Atijl achterover geslagen van factuur voor max 3 kwartier werk

rayenzo op 26 oktober 2020 over www.loodgieter-adriaans.nl in de categorie Loodgieters

Goedendag, gisterenavond heeft 1 van de medewerkers van ons riool ontstopt naar volle tevredenheid. Echter de rekening á 1.327,00 deed ons stijl achterover slaan. Vantevoren gaf hij aan niet precies te weten, ivm de aard van de werkzaamheden hoe hoog de factuur zou uit vallen, en dat begrijp ik, maar dit is buiten alle perken. We hadden ook niet veel keus daar het riool ontstopt moest worden en hij al op de stoep stond. Bij niet ontstoppen was er de kans dat het hele huis vol zou stromen met water. Ik vind het heel begrijpelijk meer te moeten betalen op een zondag avond, echter voor een klus die op een doordeweekse dag bij een gemiddeld ontstoppingsbedrijf max 250,00 kost nu 1.327,00 te moeten betalen gaat mij te ver. Had ook maar 500,00 op mijn bankrekening, hetgeen ik vantevoren ook duidelijk had aangegeven bij de loodgieter. Het was mijns inziens ook geen komplexe klus en hij is max 3 kwartier bezig geweest.

Kwijtschelding van het resterende nog te betalen bedrag á 827,00.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over www.loodgieter-adriaans.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over www.loodgieter-adriaans.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rayenzo