Klachten over Atelier Yori

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Atelier Yori zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Atelier Yori in de categorie Sieraden en horloges

2 klachten gemeld

Tijdslijn

Geen levering

Klacht van dit mag niet op 22 juli 2020 over Atelier Yori in de categorie Sieraden en horloges

Op 28-6-2020 twee stoelhoezen besteld , en betaald , bij hoesgemak. Ze zouden binnen 15 dagen geleverd worden nooit meer wat gehoord. Al twee maal een mail gestuurd maar ook geen reactie. Weg 40,00 euro Lees meer

pieptonen

Klacht van pieptonen op 24 mei 2020 over Atelier Yori in de categorie Sieraden en horloges

https:www.lidl-shop.nlPARKSIDE-Ultrasone-solar-dierenverjagerp100286624?mktcshoppinggclidCjwKCAjwtqj2BRBYEiwAqfzur5UggzeQNFZLT-ZFY9nfSQpgx9z-704hduJKWOlNZvdNZFJFynv6xRoCWl8QAvD_BwE Wordt de term ultrasoon genoemd terwijl het gaat om hoogfrequent geluid. Hangjongeren worden weggejaagd met 17KHz toon. Dit toestel werkt ook met deze toonhoogte. Zie informatie over Pieptoon: www.hogepieptoon.123website.nl Lees meer

zelfscannen

Klacht van huisartsenpraktijk op 28 januari 2020 over Atelier Yori in de categorie Sieraden en horloges

Vandaag 28-01-2020 heb ik boodschappen gedaan en werd gecontroleerd bij het scannen door een mevrouw die mij wel vaker controleert( kleine gezette persoon met blonde krulletjes en bril) Ik had 12 boodschappen gekocht maar 11 gescand (vergeten het 2e pakje... Lees meer