Klacht: Teveel betaalde premie

Sebilla op 04 november 2013 over Assurantiekantoor Maduro in de categorie klachtmelden

Voor 31-12-2012 had ik mijn aanvraag voor de aanvullende verzekering Top bij De Goudse gemaild aan assurantiekantoor Maduro, de tussenpersoon. Echter, assurantiekantoor Maduro heeft deze aanvraag niet doorgestuurd naar De Goudse voor 31-12-2012, waardoor het onzeker was of ik nog aanvullend verzekerd kon zijn voor de ziektekosten in 2013, volgens assurantiekantoor Maduro. Gelukkig heeft De Goudse de aanvraag geaccepteerd. Vervolgens is er echter 50 euro meer premie geincasseerd door De Goudse dan overeengekomen met assurantiekantoor Maduro. Assurantiekantoor Maduro had mij nl. per mail opgegeven dat de premie per maand 65,33 euro is, wat 69,50 euro blijkt te zijn. Vervolgens heb ik assurantiekantoor Maduro een paar maal gevraagd die 50 euro aan mij terug te storten, maar tot nu toe heb ik het bedrag niet ontvangen.

Terugstorting van het bedrag van 50 euro door assurantiekantoor Maduro.

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Assurantiekantoor Maduro

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Assurantiekantoor Maduro nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door