Klacht: assortiment glutenvrij

op 21 juli 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

-Steeds plotselinge “verdwijning”van glutenvrije producten bij Jumbo de Donk uit de schappen.
-Bijna niemand van de medewerkers weten hier iets van af.
-Niet terug gebeld worden door een vaste medewerker van de betreffende afdeling op een afgesproken dag.

Gewenste Oplossing:

Wanneer een product niet goed genoeg loopt om het in het assortiment te behouden laat klanten dan via een kaartje aan het schap weten
dat het product binnenkort niet meer verkrijgbaar zal zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door veroniqueJongmans