Klacht: assortiment

op 23 september 2017 over Plus in de categorie Supermarkten

Deze week(38) zijn de LU Prince pakken in de aanbieding. Onze Plusmarkt in Moerkapelle heeft altijd de choco cakejes in het assortiment.
Van maandag tot zaterdag stonden er alleen maar pakken met ministars in het schap. Toen ik daar zaterdag een medewerkster op aansprak zei zij, dat de landelijke plus verantwoordelijk is voor het schappenplan en dat zij er dus niets aan kunnen doen.
Mijn vraag is wie er nu bepaalt wat er in het schap ligt, de landelijke Plus, of de plaatselijke winkel? Dit is trouwens niet de eerste keer dat ik deze discussie heb met een medewerker, en steeds weer wordt de schuld bij de landelijke Plus neergelegd. Vorige week was de Duvel en de La Chouffe in de aanbieding. Die laatste hadden ze wel, maar de Duvel hadden ze alleen in de sixpacks die ze altijd hebben, maar niet in de aanbiedingsvorm met vier flesjes.

Ik ben tevreden als de artikelen die in de folder met aanbiedingen staan ook daadwerkelijk in de winkel liggen. Natuurlijk kan het gebeuren dat er aan het eind van de week een paar artikelen op zijn, maar dit lijt structureel te zijn.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plus

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door David Geuze