Klacht: Associaal

op 14 januari 2014 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Op 17 oktober en 24 oktober zijn er 2 x herindienststellingen (aansluitkosten) in rekening gebracht door KPN. Toen ik belde met KPN klantenservice kreeg ik een agressieve, boze, onproffesioneel dame aan de lijn. Ze antwoordde met een boze toon. Ja meneer, klopt meneer, en tot mijn grote verbazing zegt ze als je voortaan je rekening op tijd betaald dan wordt u ook niet afgesloten. İk wil niet inhoudelijk schrijven hier, hoop dat KPN gesprek van 10 januari omstreeks 13:10 luistert van personeel (D. Ta…..y Dan denk ik dat KPN zich zou schamen hoe deze mevrouw klanten vernedert. Telefoongesprek wordt natuurlijk opgenomen dus heb gelijk klachten brief geschreven naar KPN. İk heb drie onderwerpen geschreven. KLACHT, CONTRACT BEEİNDİGİNG en VERZOEK. Klacht gaat over de klantenservice. Mijn contract loop in februari af. Bij deze zal ik mijn contract ook niet verlengen. Verzoek gaat over 28 euro aansluitkosten, wat ik terug wil van KPN.

Stornering van € 28.- herindienststellings kosten, wat twee x is afgeschreven van mijn rekening.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eren1981