Klacht: Assistentie heeft passagier op foutieve gate achtergelaten

op 14 september 2017 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dhr. Simon Boekhoudt heeft een vlucht naar Aruba op 13 september 2017 om 12:15 pm met KL-0765. Op de instapkaart staat Gate E-03 maar toch heeft de assistentie hem gebracht naar Gate F6. Dhr. Simon en echtgenote hebben bijna hun vlucht naar Aruba verloren. Vraag: wat zou de gevolgen hiervan zijn?

Gewenste Oplossing:

Ik heb geen oplossing. Schiphol moet dhr. Simon Boekhoudt hierover informeren van de gevolgen hiervan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door chommy