Klacht: Assistance Opel

op 02 oktober 2017 over Opel in de categorie Automerken

Ik heb mijn Opel Adam gekocht in Belgie omdat ik daar woon. Heb een assistance hierbij gekocht voor 150 euro. Ik moet dan ieder jaar mijn Opel een beurt geven. Dat heb ik het eerste jaar in Belgie gedaan maar omdat ik net bij de grens van Nederland woon en de volgende beurt in Valkenswaard heb gedaan geldt mijn assistance niet meer. Hoeze OPEL? Ik voldoe aan de plichten en waar zijn mijn rechten. Het wordt afgedaan met het antwoord, u hebt de auto in Belgie gekocht en in Valkenswaard de 2e beurt gedaan. Dus bent u niet meer geregistreerd. Wanneer ik voor ruim 6 maanden in Frankrijk verblijf en dan mijn auto toe is aan een beurt? Moet ik dan terug naar Belgie voor mijn assistance verlengd te krijgen? Is OPEL niet bereid om deze verlenging te leveren terwijl ik wel de 2 beurten in 2 jaar heb gedaan? Dan is dit mijn laatste Opel en zal ik dit aan al mijn vrienden en bekenden mededelen!!!!

Gewoon de assistance verlengen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Opel

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Opel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jokedelouw