Mijn tegoedbonnen kan ik niet gebruiken omdat deze in de voluta GBP zijn, en niet in EUR. Ik ben al maanden met ASOS hierover aan het communiceren, maar ik ben nog geen enkele stap verder hierin. De reply die ik... Lees meer
Mijn pakket zou vrijdag 10 juni worden bezorgd door DHL maar er is een probleem ontstaan met mijn pakket en deze is waarschijnlijk zoekgeraakt. DHL gaf aan dat ik contact moet opnemen met ASOS zodat zij een onderzoek kunnen starten.... Lees meer
Mijn adres mist een toevoeging, dus DHL kan het pakket niet versturen. Dit moet ik laten weten aan Asos en dat geeft asos ook aan:
Als je bestelling niet is bezorgd, laat dit ons dan binnen 30 dagen na de verwachte... Lees meer
Ik heb mijn pakket niet binnen gekregen ik wil NU mijn geld terug absurd dit dat de klantenservice NIET reageert te erg dit!!!!!! Lees meer
In heb een tegoed bij hun van 170 euro. nu heb ik een bestelling gedaan van 103 euro en in plaats van het versturen van mijn bestelling hebben ze mijn account geblokkeerd (onder de rede vreemde activiteiten). Ik krijg op... Lees meer
Ik heb 6 april mijn bestelling van ASOS, binnen de gestelde termijn namelijk al na 4 dagen, terug gestuurd aan ASOS via postNL. Echter heb ik nu bijna een maand later (nu 2 mei) nog steeds niets vernomen, geen bevestiging... Lees meer
Ik heb met afterpay mijn bestelling 'betaald'. Een heel groot deel van de bestelling is retour gegaan, maar niet verwerkt. Ik probeer al dagen contact met Asos te krijgen, maar dit lukt niet. Steeds is de klantenservice niet bereikbaar. Lees meer
Ik heb een bestelling geretourneerd aan Asos en daar een bevestiging van gekregen maar nog geen geld retour ontvangen en kan niet met ze in contact komen om het ze te melden. Lees meer
Ik heb een broek bij asos.com besteld en het betaald, maar er stond in mijn mail dat de bestelling was mislukt, terwijl er wel geld van mijn rekening is afgehaald. Lees meer