Klacht: Asociaal personeel Sting Roermond

op 30 september 2016 over The Sting in de categorie Kledingwinkels

Ik was op 23 augustus samen met mijn 2 dochters en een vriendin in de Sting in Roermond. Bij binnenkomst was de sfeer al heel raar, de winkelmedeewerksters waren constant aan het klagen hoe erg het niet was dat klanten de kleding die ze bekijken niet opvouwen. Wij werden de hele tijd achterna gelopen en in de gaten gehouden. Mijn oudste dochter vroeg netjes of ze een shirt in een andere maat hadden, maar kreeg een chagrijnig antwoord terug. Er waren ook andere mensen in de winkel en die vroegen ook naar een andere maat van iets, en werd hun uitgbreid uitgelegd hoe ze aan het desbetreffende kledingstuk konden komen. Mijn vriendin stond aan de kassa om te betalen. Maar wij stonden nog bij de tafel te kijken naar kleding, maar besloten richting de kassa te lopen, en ik hoor en zie de 2 Desbetreffende winkelverkoopsters over ons roddelen. Waarop mijn dochter heel boos wordt en ze erover aanspreekt. Er komt op gegeven moment een 3e persoon bij en zegt dat we bij deze een winkelverbod hebben, waarop mijn vriendin zegt dat haar regels moet nalezen. Zij was degene die ook schreeuwde,, terwijl mijn dochter naar de meisjes liep om niet te hoeven schreeuwen. Wat een belachelijke onopgeleide mensen werken er daar, bahhhh…
ik heb de klantenservice gebeld, maar ze kon alllen maar zeggen dat ze het erg vond voor ons en dat normaal gesproken de winkel contact met hun opneeemt als er zoiets gebeurt, maar dat is niet gebeurt omdat ze weten dat ze fout zaten.
Degene zou contact met de winkel opnemen, maar ze had mijn gegevens niet eens gevreesd, want ik wil wel weten hoe ze dit gaan aanpakken !!!!

Als ik op de hoogte wordt gebracht wat ze met personeel besproken hebben, en fat dit niet meer mag gebeuren, want het personeel jaagt zo klanten weg !!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar The Sting over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door The Sting in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat The Sting een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

The Sting

Heeft op 30 september 2016 om 14:48 geantwoord

Wij nemen al onze klachten serieus en hebben direct telefonisch contact opgenomen met de desbetreffende klant. Naar aanduiding van de klant om op de hoogte gehouden te worden van de uitkomst van de melding aan de winkel hebben wij haar aangeboden om door de filiaalmanager terug gebeld te worden. Zij heeft aangegeven hiermee akkoord te gaan.

Alle klachten die gemeld zijn door mimi783