Klacht: Asociaal gedrag van manager tegenover klant

op 14 mei 2017 over Vomar in de categorie Supermarkten

In Den Helder op de Texelstroomlaan is sinds het heden een voordeel winkel naast de Vomar van de Vomar zelf geopend. Hierin worden spullen zoals deo, shampoo, wasmiddel, apparatuur etc.. verkocht. Ik als klant bezocht de winkel vaak, omdat het assortiment regelmatig wordt aangevuld. De winkel is een en al chaos, klanten pakken de spullen van andere klanten terwijl er aan de caissière wordt gevraagd of er op gelet kan worden. Vervolgens wordt je er door de teamleiders en winkelmedewerkers niet als klant, maar vuil behandeld. Dit verwoord ik zo, omdat als ik wat vraag over waar een product ligt er zodanig wordt geantwoord dat er een gevoel tegenover mij wordt afgedragen alsof ik niet welkom ben in de winkel. Ook is het zo dat ik een product in de winkel heb gekocht en een week daarop ik in de winkel het product voor veel goedkoper tref. Waarop ik vraag of ik het product mag inruilen zodat ik ook van het goedkoper product kan genieten, maar hier wordt door de manager zo asociaal op geantwoord : ‘Ik bepaal hier de prijzen’, ‘ik irriteer mij aan uw aanwezigheid’, ‘Mijn medewerkers voelen zich bedreigd door u aanwezigheid’. Zulke verwoordingen vind ik niet klantvriendelijk, asociaal, frustrerend en dit heb ik nog nooit eerder meegemaakt in een ander filiaal en of winkel. Ook dat er zo een manager aan de top staat van een winkel vindt ik belachelijk! Hier moet zeker verandering in plaatsvinden. Ik weet dat ik niet de enige die hier zo over nadenkt, maar doordat zij zich niet kunnen verwoorden geeft niemand daar gehoor aan. Als laatst wil ik de naam van de manager doorgeven, omdat ik wil dat dit anders gaat: X. Als laatste toevoeging wil ik mededelen dat er op het bord van de Vomar staat “je kunt ons altijd iets vragen. Mijn team en ik staan voor je klaar” hier zie ik dus mooi niks van terug.

Ik ben tevreden als ik als klant met respect, klantvriendelijk en als een mens wordt behandeld. Vervolgens wil ik dat er geen onderscheid word gemaakt tussen Nederlandse kom af en buitenlandse komaf. Als deze punten versterkt worden in het filiaal ben ik tevreden als klant.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vomar

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vomar nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door N. Babayigit