Klacht: asociaal gedrag caissiere

op 06 juni 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Ik ben een vaste klant van de jumbo in de stad te bergen op zoom. Elke week haal ik daar al mijn boodschappen. Maar na vandaag.. Zet ik geen stap meer in de jumbo! Vandaag 6 juni 2017 stond ik aan de kassa rond kwart over 4. De vrouw voor mij had veel boodschappen dus had nog even de tijd nodig om het in te lade. Met alle begrip wacht ik even. De caissière scant mijn boodschappen en duwt ze zo tussen haar boodschappen. Ik vermeldde toen dat ik dat erg vervelend vond en vroeg of ze even kon wachten. Waarop zij antwoordde: ”er staan meer mensen in de rij”. Ik vermelde toen al dat ik dat best asociaal vond. Maar daarop zij ze alleen dat ik maar op moest schieten omdat er meer mensen wachtte… Sorry hoor maar ik vind dit belachelijk. Dat je tegenwoordig niet eens meer de tijd krijgt om je boodschappen op te bergen.

Ik zou wel graag een gesprek met die caissere willen met een leiding gevende erbij.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door annemieke517