Klacht: Asociaal beleid Best Western hotels t.o.v. Coronavirus

op 17 maart 2020 over Best Western Hotel in de categorie Horeca

Wij, familie Mulder, 2 personen hebben via hotels.com een overnachting geboekt bij Best Western hotel, Vuursteen 1 Hoofddorp vooraf aan onze vakantie Egypte ( van 16 op 17 maart 2020)
Doordat TUI de reis ivm de Coronauitbraak heeft geannuleerd is de kamer ook niet meer nodig
Via hotels.com, bij wie ik de kamer had gereserveerd is er op 15 maart gebeld maar de afdeling reservering was niet aanwezig op zondag. Derhalve 16 maart weer gebeld met Best Western Hoofddorp ( een zekere B van de afdeling reserveringen bij Best Western hotel) met het vriendelijk verzoek om de kamer te annuleren. Het bedrag hoefde niet terug maar ik had begrip voor een tegoedbon Net als alle andere reisorganisaties zijn overeengekomen zou mij dat tevreden stellen.
Er werd resoluut en op niet mis te verstane toon antwoord gegeven aan hotels.com dat de kamer op 2002 reeds was geboekt en dat er toen ook al een Coronavirus heerste. Daarom geven wij geen restitutie
Hotels.com die voor mij heeft bemiddeld was net zo stomverbaasd als ik in deze tijd van coulance t.o.v. het Coronavirus
Zou u voor mij deze klacht neer willen leggen en voor een terugbetaling , eventueel een tegoedbon willen opteren

Ik ben tevreden als Best Western mij een tegoedbon doet toekomen ter waarde van € 103,- zodat we in mijn optiek allebei ( huurder en verhuurder van de kamer) tevreden zouden moeten zijn in deze tijd van Coronavirus

Alle klachten die gemeld zijn door A.F.Mulder