Klacht: Aslank pillen besteld en geen reactie/ pillen ontvangen

op 04 december 2017 over Worldpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

22-11-2017
Naam: WorldPay Customer Payments
Omschrijving: 6658807778
Tegenrekening
NL59ABNA0626XXXXX3

Mutatiesoort
Internet bankieren (GT)

Mededelingen
Naam: WorldPay Customer Payments
Omschrijving: 6658807778
0030002466348787 BODYFITLEAN.COM
000036Arrowtex Services Limited
IBAN: NL59ABNA0626XXXXX3
Kenmerk: 22-11-2017 18:28 0030002466348787

Gewenste Oplossing:

Het liefst heb ik de afslankpillen anders graag geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Worldpay

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Worldpay nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Worldpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Worldpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Worldpay

Heeft op 27 december 2017 om 15:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dank u wel voor uw bericht.

Worldpay is een payment service provider die in opdracht van online bedrijven betalingen afhandelt. Worldpay is alleen verantwoordelijk voor het afhandelen van de betalingen aan de online bedrijven. Mocht u vragen hebben over uw individuele betaling en/of status van uw bestelling, adviseren wij u om rechtstreeks contact op te nemen met het desbetreffende bedrijf of uw bank.

Met vriendelijke groet,

Worldpay

Alle klachten die gemeld zijn door Vincent Elshout