Klacht: Artis en BankGiro Loterij opgelicht

op 04 maart 2019 over Artis in de categorie Attractiepark

Donderdag 28 februari 2019 ging ik met een vriendin en broertje naar Artis Amsterdam. Bij de ingang stonden een aantal studenten met een actie van de BankGiro Loterij in samenwerking met Artis. De actie was het kopen van twee loten, zodat daarmee het verblijf van de slingerapen gesponsord wordt. Leuke actie, dachten wij. Bankrekeningnummer en andere gegevens genoteerd. Het bedrag van twee loten, 13,75 per stuk, dus in totaal 27,50, zou afgeschreven worden en ik zou een bevestigingsmail ontvangen. De voorwaarden waren verder dat de loten van de BankGiro Loterij direct opgezegd konden worden. Nu heb ik een mail ontvangen met de mededeling dat ik mee speel voor minimaal drie maanden. Dit was absoluut niet de afspraak. Ik heb meerdere malen gevraagd of het echt direct opzegbaar is en de student die me dit aansmeerde bevestigde dit iedere keer.

Als de loten van de BankGiro Loterij direct worden stopgezet, zoals afgesproken. En dat Artis deze samenwerking in ieder geval goed gaat bekijken, want door het oplichten van klanten verlies je ze!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Artis

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Artis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door broodjeaap123