Klacht: Artikelen geretourneerd en nog geen geld retour ontvangen

op 06 augustus 2017 over Promail BV in de categorie Media

Goedemiddag,

Ik heb 15/7 order geplaatst #28317306 voor 2x bamboo sleeper a 99,90 euro. Deze zijn met iDeal betaald op die datum.

Ik heb er zaterdag 22/7 jl 1 stuk ontvangen en op de pakbon stond dat er maar 1 voorradig was. Ik wil de ontvangen bamboo sleeper retourneren omdat ik er 2 had besteld en niets kan met 1 sleeper voor een tweepersoonsbed.
Ik ontvang graag mijn geld retour van de niet ontvangen bamboo sleeper a 49,95 euro en de andere is per post( TNT geretourneerd met afleverbewijs) . En dan ontvang ik ook graag mijn resterend bedrag van 49,95 euro retour daarvan.

Dus mijn totaal betaalde bedrag van 99,90 euro wens ik op het bekende iban nr van mij terug gestort te hebben.

Ik heb al eerder contact gezicht via contact formulier/ emails en telefoon maar krijg nergens geen gehoor of reactie.

Het is nu 6 augustus en nog niets ontvangen !

Als ik mijn geld volledig retour gestort krijg waar ik recht op heb. (99,90 euro)

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Promail BV

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Promail BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door browneye75