Klacht: Artikel retour gestuurd maar niet verwerkt

op 24 mei 2020 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Een aantal weken terug heb ik artikelen bij Zalando besteld. Hiervan heb ik een aantal terug gestuurd. Ik heb gekozen voor achteraf betalen. Dit zou ik doen, tot ik zag dat nog niet alle artikelen welke ik had teruggestuurd, waren ingeboekt als retour. Het betrof een bikinibroekje. Dit was helemaal vreemd, omdat de bikinitop wel van het te betalen bedrag was afgetrokken.
Ik heb telefonisch contact met Zalando gezocht, waarop er werd aangegeven dat het zou worden uitgezocht en opgelost en ik via de mail bevestiging zou krijgen, diezelfde dag nog. Inmiddels zijn we zeven dagen verder en heb ik nog niets gehoord.

Daarnaast vind ik dat het zeer moeilijk is in contact te komen met Zalando via mail of chat.

Ik zou graag willen dat er contact met mij wordt opgenomen en de geretourneerde artikelen juist worden afgehandeld, waardoor ik het resterende bedrag kan betalen. Nu loop ik namelijk ook nog het risico dat ik te laat betaal doordat het niet goed is verrekend en daardoor niet kan betalen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MinWal26