Klacht: Artikel retour gestuurd maar geen geld terug

op 27 december 2017 over JDsports in de categorie Sportwinkel

30 oktober heb ik Adidas sneakers besteld via de site van JD sports. Binnen een paar dagen waren ze binnen maar ze bleken toch niet echt mijn smaak te zijn. Ik ben met de schoenen terug gegaan naar de winkel op 6 november zodat zij ze retour konden sturen. Omdat ik via Paypal betaald heb kreeg ik niet direct mijn geld terug maar pas als de retour verwerkt zou zijn. Toen het wel erg lang duurde voordat ik iets terug kreeg ben ik gaan mailen, ze zouden het voor me uit gaan zoeken en ik moest een kopie van een retourformulier mailen die ik in de winkel gekregen had. Ik heb dit netjes gedaan en daarna werd mij verteld dat binnen 3 dagen het geld op mijn rekening gestort zou worden. Na een week nog steeds geen geld dus ik heb weer gemaild. Nou blijkt het formulier niet goed te zijn en moeten ze dit bij de winkel nagaan. Dit hebben ze mij op 8 december laten weten, maar tot op heden niks meer van ze gehoord en ze hebben ook niet op mijn e-mails geantwoord waarom het allemaal zo lang duurt. Ik heb nu dus geen schoenen en ook mijn geld niet terug. Ik voel me opgelicht en niet serieus genomen door dit bedrijf en ik koop hier in ieder geval nooit meer iets. Slechtste service die ik ooit heb meegemaakt.

Als ik mijn geld terug krijg

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over JDsports

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over JDsports nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lise87