Klacht: Artikel nooit geleverd wordt niet opgelost door Dyson

Miriam L op 18 december 2019 over Dyson in de categorie Electronica - Stofzuigers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 1 dec. een stofzuiger besteld. 18 december nog steeds niks ontvangen. Pakket is zoekgeraakt in het sorteer centrum in Utrecht. Dyson doet hier niks aan. Dyson wijst naar UPS en UPS wijst naar Dyson. Dyson neemt UPS in dienst. Zou hier maar naar kijken of het wel de juiste koerier is voor het bedrijf aangezien wij twee op een volgende pakketten via UPS geleverd zouden moeten krijgen en beiden niet gekregen!!! Stelletje dieven zijn het

Gewenste Oplossing:

pakketten moeten gewoon bij de betalende klant terecht komen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dyson

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dyson nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Miriam L