Klacht: Artikel niet op voorraad maar alsnog online verkopen!

op 12 mei 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Heb op 6 mei een bestelling online gedaan wat betreft een keukenmachine van bourjini… De beloofde leverdatum zou zijn maandag in het filiaal zelf.. Tot woensdag elke dag langsgeweest maar helaas… Heb ook een track en trace code wat niet veel vertelde… Enige wat er op stond was dat hij aangemeld is maar niet ontvangen door post nl… Ik woensdag rustig de klantenservice bellen en het verhaal vertellen… De dame aan de lijn vertelde mij dat het apparaat idd. op voorraad is en dat ik nog moest wachten tot vrijdag en weer bellen als het niet geleverd zou worden… En nu vrijdag helaas weer niks… Heb ze terug gebeld uiteraard maar kreeg te horen dat hij helaas niet meer op voorraad is en dat ik mijn geld binnen 10 werkdagen teruggestort krijg!!!! Ik woedend maar geen oplossing natuurlijk… Ik vind dat ik als consument bepaalde rechten heb en dat je niet zo met je klanten om moet gaan!

Als ik de bestelde keukenapparatuur krijg, en als ze die niet meer hebben dat ze met een optie komen voor een ander merk soortgelijke prijs en korting geven!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Blokker

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Blokker nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Suheda84