Klacht: Artikel niet ontvangen

op 20 mei 2021 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb op 25-3-2021 2 truien bij Zalando besteld, de maat XL blijkt niet in de doos te zitten. Deze doos is beschadigd aangekomen, dit heb ik in eerste instantie niet gezien, omdat iemand ander deze heeft aangenomen. Ik heb dit gemeld bij Zalando, zij hebben een onderzoek ingesteld en daar kwam uit dat het in hun magazijn is gescand en ingepakt, dat zal best, maar er is dus onderweg in het vervoer iets gebeurd. Dit is nooit onderzocht, ik krijg hier geen antwoord op!. Ik ga toch niet betalen voor iets dat ik niet heb ontvangen! Ik heb dit wel eens eerder gehad bij een andere webshop en dan wordt er ook een onderzoek ingesteld bij PostNL. Dit is in dit geval helemaal nooit gebeurd! Zalando is verantwoordelijk vanaf het moment van verzenden en PostNL natuurlijk. Ik ga dit niet betalen!

Wanneer zalando dit artikel vergoed

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jellewb