Klacht: Artikel niet mogen ruilen / klacht melden via contactformulier werkt niet!!

op 01 juli 2017 over Intratuin in de categorie Tuincentra

Met een kassabon, binnen 2 weken na aankoop, onbeschadigde verpakking mag ik stoffen nep bloemen niet ruilen.
Ik ben bij Intratuin Arnhem geweest, die zei klacht via website Intratuin indienen. Dat heb ik gedaan, geen reactie. Een klacht over geen reactie ingediend via de website, geen reactie.
Vandaag mailadres via Intratuin Arnhem gevraagd, hebben ze alleen een mailadres van Intratuin Arnhem en niet een hoger niveau. Laat ik nou net een klacht over Intratuin Arnhem hebben!!!!!!
Dus mijn klacht gaat over niet mogen ruilen en geen klacht in kunnen dienen.

Een excuus en ruilen van het artikel.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intratuin over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intratuin in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intratuin een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intratuin

Heeft op 03 juli 2017 om 16:54 geantwoord

Goedemiddag mevrouw S,

Allereerst bedankt voor uw bericht. Uiteraard heb ik naar aanleiding van uw klacht contact opgenomen met de betreffende vestiging en mijn collega\'s geattendeerd op het feit dat u geen reactie heeft ontvangen op uw mails. Excuses daarvoor. Betreffende uw overige aankopen heb ik begrepen dat uw betaling heeft plaatsgevonden middels een VVV- bon. Voor het resterende tegoed heeft u zijde bloemen in de aanbieding aangeschaft. Helaas kunnen afgeprijsde artikelen niet worden geretourneerd. Dit staat ook vermeld bij de kassa en de servicebalie. Helaas kunnen wij hierin dan ook niets voor u betekenen.

Groet, Intratuin Nederland

Heeft op 03 juli 2017 om 17:30 geantwoord

Op de kassabon, de website en het bord bij binnenkomst in de winkel staat niks over niet mogen ruilen van afgeprijsde of in de aanbieding gekochte artikelen. De verplichte Algemene Voorwaarden heb ik niet ter plekke ontvangen. Wel de kassabon waarop staat dat je mag ruilen.
Daarom ga ik niet akkoord met de geboden oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw S. uit Arnhem