Klacht: Artikel niet geleverd

op 21 mei 2016 over MyTrendyPhone.nl in de categorie Telecomwinkels

Hoesje Nexus 7 besteld en betaald.
Betaald met Paypal.
Melding (Dispuut) geopend bij Paypal.
Bedrijf MytrendyPhone is bereid nieuw hoesje te sturen, maar stelt als voorwaarde dat ik eerst het Paypal dispuut sluit.
Dat wil ik niet, want als het hoesje weer niet geleverd wordt kan ik geen nieuw dispuut openen bij Paypal.
Bovendien heeft het bedrijf mij een mail gestuurd waarin ik de keus kreeg: nieuw hoesje of geld terug. In deze mail wordt niet gesproken over het sluiten van het Paypal dispuut. Deze voorwaarde kwam pas in de mail er na. Ik vind dat het bedrijf is gehouden aan zijn aanbod.

Levering van mijn bestelling.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MyTrendyPhone.nl over deze klacht.

Bericht van MyTrendyPhone.nl

10 maanden geleden - Geachte, U hebt gisteren (25/3/2016) twee producten bij ons besteld en met PayPal betaald. Uw zending hebben wij keurig gisteren op de post gedaan en u kunt het binnen een paar dagen verwachten te ontvangen. U hebt geen dispute in PayPal voor deze transactie geopend, dus zijn wij van mening dat uw klacht een ander bedrijf betreft en wij willen u hierbij vriendelijk vragen om die te verwijderen aangezien het onterecht is. Bij voorbaat vriendelijk bedankt. Mieke van Dalen Customer service manager

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MyTrendyPhone.nl in behandeling genomen

Bericht van MyTrendyPhone.nl

10 maanden geleden - Geachte, Wij zien nu dat u ook een eerdere bestelling bij ons hebt gedaan. Deze bestelling was helaas niet aan u door PostNL geleverd en wij hebben het geld al aan u vergoed. In geval wanneer een zending niet geleverd wordt, kunt u kiezen om nieuwe producten toegestuurd te krijgen, of uw geld terug te ontvangen, maar helaas niet beide. Wij danken u vriendelijk voor uw nieuwe bestelling en wij excuseren ons zeer voor het ongemak en voor de vergissing. Mieke van Dalen Customer service manager

Reactie van de melder van de klacht Gerrit van der Ham

10 maanden geleden - Intussen heb ik er voor gekozen mijn geld terug te laten storten en het artikel overnieuw te bestellen. Mytrendyphone stelde de voorwaarde eerst het Paypal geschil te sluiten voordat er een nieuw artikel verzonden kon worden. Deze voorwaarde beviel mij niet, immers daarmee verviel de mogelijkheid via Paypal mijn geld terug te krijgen. (Een Paypal geschil kan niet twee keer geopend worden.) Inmiddels heb ik mijn geld terug. We zullen zien of na deze tweede bestelling en vooruitbetaling het artikel nu wel geleverd wordt. Rest mij nog mijn ergernis uit te spreken over de gang van zaken: Voor een artikel wat niet geleverd is moet eerst een met de hand ondertekende verklaring geprint, ingevuld, gescand en gemaild worden. Dan moet eerst het eerder genoemde Paypal geschil gesloten worden. Dan nog niet genoemd alle emails die hier aan gespendeerd zijn. En dat allemaal voor een hoesje van net 8 euro.

Reactie van de melder van de klacht Gerrit van der Ham

10 maanden geleden - Update 25 mei 21:50. De nieuwe bestelling is verzonden, althans dat mailt MyTrendyPhone mij op 23 mei 2016 08:27. Dat zou dus de volgende dag bezorgd worden. Helaas niet, en ook vandaag niet. Jammer. Stoffelpost....????

Reactie van de melder van de klacht Gerrit van der Ham

9 maanden geleden - Update 29 mei. De nieuwe bestelling is nog niet bezorgd, terwijl het volgens MyTrendyPhone op 23 mei is verzonden. Zo traag kan zelfs Post.nl niet zijn..........

Alle klachten die gemeld zijn door Gerrit van der Ham