Klacht: Arrogantiediscriminatie

op 05 juli 2019 over Randstad in de categorie Uitzendbureaus

Enige tijd geleden kwam ik met mijn cv naar Randstad om me in te laten schrijven voor een administratieve baan.
Werd meteen de deur uit gewezen.. nu jaren later krijg ik een vacature via e-mail of ik opgeleid wilde worden tot buschauffeur ??? Er is bij een medische
diagnose gesteld sinds kort en naar mijn weten heb ik mij overal uitgeschreven enof gemeld. Eerst wil Randstad je niet eens helpen aan een administratieve baan maar nu na al die jaren wil Randstad mij eventueel opleiden tot buschauffeur ..,
Uitzendbureau’s zijn de grootste … laat ik me maar inhouden.. de arrogantie van dit uitzendbureau…. nee..
Inmiddels word ik behandeld en krijg ik zware medicatie… niet bepaald handig in t verkeer….
Ik heb überhaupt niet om dit soort vacatures gevraagd dus ik begrijp al helemaal niet hoe Randstad hierbij komt.
Zij hebben voor mij in al die jaren dat ik naar een administratieve baan zocht totaal geen moeit gedaan….. omdat ik te lang uit de roulatie was.. kortom zij hebben de kans gekregen om mij als cliënt te nemen maar ik was te min in hun ogen.
Wel typisch dat ik via een andere uitzendbureau Content lang geleden wel dezelfde functie vervuld heb die Randstad destijds ook in de vacaturebank hadden staan alleen Randstad heeft mij niet voor die vacature geselecteerd.
In die periode kreeg ik al vrij snel een vast contract binnen dat bedrijf …, Jammer Randstad Jullie hebben je kans gehad
met mij…Ik wil niet een voor zo’n bedrijf als Randstad werken… heeft voor mij een hele nare smaak achter gelaten.

Geen ongewenste vacatures sturen die niet aansluiten cv enof op gewenste vacatures worden aangegeven door mij.
Hou op met die arrogante discriminerende houding en probeer iedereen te helpen .
Iemand die enige tijd uit de roulatie is geweest wil niet per definitie zeggen dat
diegene ongeschikt is voor die job.
Bedenk dan ook Randstad dat diegene heel wat geld kan opleveren voor Randstad. Gemiste Kans voor Randstad ...heel jammer en onprofessioneel.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Randstad over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Randstad in behandeling genomen

Bericht van Randstad

1 jaar geleden - Beste Pauline, ik kan me goed voorstellen dat jij dit als een nare situatie hebt ervaren. Jammer om te horen dat jij om deze reden nu een negatief beeld van Randstad hebt. Je gaf aan dat (je denkt dat) je jezelf overal al van hebt afgemeld. Aangezien je tóch nog ongewenste berichten van ons ontvangt, is het misschien een idee om je account te deactiveren. In je persoonlijke 'Mijn Randstad' account kun je je beschikbaarheid aanpassen of ervoor kiezen om je account te verwijderen. Log hiervoor in en ga naar 'account instellingen wijzigen'. Mocht de gehele situatie je na al die tijd nog steeds niet lekker zitten en wil jij dat hier iets mee gedaan wordt, dan raad ik je aan om een officiële klacht in te dienen. Dit kan middels deze link: https:bit.ly1FMciUV. Ik hoop dat ik jou op deze manier voldoende heb geïnformeerd. Als je verder nog vragen hebt hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Kayleigh.

Alle klachten die gemeld zijn door Gemistekans2002