Klacht: arrogant en inflexibel

op 31 oktober 2017 over Flixbus in de categorie Busreizen

op 30-10-2017 een rit geboekt van Eindhoven naar Dusseldorf om 20.20 uurvoor 7 euro. Een half uu voor vertrek krijg ik de melding dat de bus vertraagd is. Desondanks sta ik bij de halte om 20.05 . Na enige tijd arriveren er twee bussen een normale touringcar en en dubbeldekker. De chauffeurs van beide bussen praten kort met elkaar. Ik vraag aan de chauffeur van de dubbeldekker of hij naar Dusseldorf gaat. Zijn antwoord is nee, die bus moet nog komen. Vervolgens verwijst hij een andere klant naar mij omdat deze klant ook naar de bus naar Dusseldorf vroeg. Vervolgens wacht ik op de volgende bussen, maar gen bus naar Duseldorf die moet nog komen was het antwoord. Om 21.10 verschijnt er een bus en ja deze chauffeur zegt mij dat hij naar Dusseldorf gaat, maar ik mag niet mee want er zouden voor hem geen klanten zijn in Eindhoven. Hij belt met de centrale omdat ik aandring. De centrale deelt mee dat ik te laat was bij de halte (volkomen onjuist) want vier andere passagiers zijn wel ingeboekt. Schijnbaar was de normale touringcar dus de bus naar Dusseldorf maar de chauffeurs weten niet wie waar naar toe gaat. Dan denk je toch dat je mee kan met de op dat moment aanwezige bus naar Dusseldof maar NEE.. Ik kan alleen mee als ik 20 euro cash betaal, ik moet naar de pinautomaat en bij terugkomst u raadt het al bus is verdwenen. Vloekend en tierend ben ik per trein afgereis naar Venlo ik moet toch mijn vliegtuig halen de volgende morgen om 6.05 uur. Kosten voor de treinrit 9 euro, in Venlo moest ik een taxi nemen naar Viersen, kosten 44 euro, in Viersen moest ik een treinkaartje kopen , kosten 12,10 euro. Ik arriveer in Dusseldorf om 1.30 terwijl de busrit mij daar om 22.25 zou afzetten. Drie uur later en 65,10 armer arriveer ik op de plaats van bestemming gelukkig op tijd om in te checken maar witheet over deze belachelijke service, de onkundigheid van chauffeurs en de belachelijk arrogante houding van de klantenservice.. ik scoorde op de enquete een dikke 0 voor het gedrag van Flixbus… een grote schande die mij ruim 65 euro heeft gekost en darbij laat ik dan nog de 7 euro voor de oorspronkelijke ri buiten beschouwing

als ik minimaal de gemaakte extra kosten van 65 euro krijg terug betaald

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flixbus

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flixbus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door claystation