Klacht: misvatting

op 01 juli 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste heer/mevrouw,

Op donderdag 24-06 stond ik ’s ochtends op de bus (van 8:44) te wachten in Heerenveen (van oost-A32 naar Tjalleberd). Doorgaans stoppen hier veel buslijnen tegelijkertijd. Maar nu kwam de lijn 23 allen aanrijden. Dus ik stak mijn hand op. De chauffeur stopte bij de halte, keek even om opende de deur iemand anders stapte in en reed vervolgens gewoon verder. Ik ben er nog achteraan gelopen maar tevergeefs. Deze lijn gaat slechts 1 keer p/u. Hierdoor heb ik het hele stuk naar Tjalleberd moeten LOPEN.

Gewenste Oplossing:

Het feit dat een chauffeur doorrijdt vindt ik al jammerlijk. Het zo mij tevreden stellen als men wat meer op de klanten in plaats van het tijdschema zou letten. Bovendien zou er wat meer uitweiding mogen komen over het stopbeleid van de buschauffeurs. Ik hoop dat dit in de toekomst meer geduld en empathie van de chauffeurs is. Tot zover

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 01 juli 2020 om 14:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste JdeGoede,

Wat jammer om te lezen dat je het hele eind moest lopen. Dan ben je natuurlijk wel even onderweg. Excuses hiervoor. Mogelijk heeft de chauffeur het niet in de gaten gehad, maar dat maakt het niet minder vervelend. Ik ga je melding daarom doorsturen naar de vestiging zodat het bij de chauffeur onder de aandacht wordt gebracht.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X.

Groet, Sietse
Medewerker klantenservice Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door JdeGoede