Klacht: Bus reed zonder te stoppen langs

op 17 april 2019 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag, op 17 april om 21:30 stond ik bij de bushalte op de Beeselseweg in Kessel.
De lijn 377 naar Venlo reed richting mij rond 21:33. Deze moest ik hebben, dus ik zwaaide en wenkte om de bus te laten stoppen, maar deze reed gewoon door.
Zelfs toen ik achter de bus aan fietste, gebeurde er niks.
Dit is de laatste bus die ik vandaag kon nemen en mijn dag is dus verpest dankzij een onoplettende buschauffeur.
Het zou mij enorm tevreden stellen als jullie deze buschauffeur hier op aan zouden spreken.

Wanneer er een reactie komt van Arriva. Vooral omdat dit niet de eerste keer is.

14 uur geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

14 uur geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

14 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 17 april 2019 om 22:17 geantwoord

Beste Vince H,

Niet leuk om te lezen dat je deze ervaring hebt met lijn 377. Begrijpelijk dat je daarvan baalt.

Je klacht geef ik intern door in de regio. Daar wordt je klacht verder opgepakt en besproken. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze medewerkers.

Om extra zichtbaar te zijn bij een halte zou je de volgende keer kunnen zwaaien met een lichtje van je mobiele telefoon.

Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL of via onze Facebookaccount Arriva Nederland.

Lina
Arriva Klantenservice Medewerker