Klacht: Arrangement dat aangeboden wordt kan niet geboekt worden

op 13 oktober 2017 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Beste heer/mevrouw,

Op de site van Van der Valk Oostzaan wordt een herfst en winterarrangement aangeboden.
Ik heb met het hotel gebeld om het arrangement te boeken en begreep toen dat er in de weekenden die wij als mogelijkheid hadden wel kamers waren, maar niet meer met een bed extra voor een kind. (We zijn met vier volwassenen en twee kleine kinderen en willen graag twee kamers, twee volwassenen en een kind per kamer).
We hebben nieuwe opties bekeken en ik ben net weer gaan bellen. Tot mijn verbazing bleek nu dat het arrangement helemaal niet te boeken is met twee volwassenen en een kind erbij op de kamer. Dit terwijl het wordt aangeboden voor euro 139,00 per volwassenen en een kind voor euro 37,50 als het kind bij de ouders op de kamer slaapt! Dat kan je toch niet als arrangement aanbieden als het niet te boeken is. We hebben vele malen dit soort arrangementen in andere Van der Valk hotels geboekt, maar dit vind ik onbegrijpelijk en heel teleurstellend.

Graag uw reactie.

Met vriendelijke groeten,
Karlien Kimmels-Neijens

Wanneer we dit arrangement kunnen boeken zoals aangeboden. (Ik zou mijn klanten daarnaast een compensatie aanbieden voor de frustratie).

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kkimmels