Klacht: Armani Horloge

op 27 september 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Afgelopen maand heb ik een Emporio Armani horloge gekocht bij vakantieveilingen.nl, het horloge netjes binnen gekregen. Wanneer je het horloge draagt komt er een vochtvlek in het midden van de klok. Contact opgenomen met vakantieveilingen.nl en vervolgens het mailadres van de aanbieder gekregen. Na wat heen en weer gemail het horloge opgestuurd. Wat bleek, de kroon was krom, het horloge werd naar de reparateur gestuurd. Vervolgens zou ik een mail krijgen wanneer het horloge klaar is en werd terug gestuurd. We zijn nu in totaal al een maand verder, en wat betreft het mailcontact anderhalf week. Vorige week gebeld met vakantieveilingen.nl die er achter zou gaan.. Tot op heden niks gehoord. Erg jammer..

Ik ben tevreden wanneer het horloge weer gemaakt wordt terug gestuurd of het hele bedrag wordt terug gestort.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

2 maanden geleden - Beste BeauBernice, Wat jammer om te lezen dat je het horloge nog niet ontvangen hebt van de aanbieder. Wij hebben dit ook aangekaart bij de productafdeling. Zij gaan namens jou contact opnemen met de aanbieder om uit te zoeken wat hier aan de hand is. Zodra wij antwoord van hen ontvangen dan koppelen we dit direct aan jou terug per e-mail. Groetjes, Leo

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 15 oktober 2016 om 11:21 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Naar aanleiding van ons eerdere contact hierbij de beloofde terugkoppeling.
We hebben helaas nog geen terugkoppeling ontvangen van de aanbieder over de status van de reparatie.
Omdat dit al erg lang duurt hebben wij het horloge voor je geannuleerd.
Het betaalde bedrag wordt terug gestort op het rekeningnummer waar ook mee is betaald.
Nogmaals onze excuses voor het lange wachten en het ongemak.
Wij hopen hiermee jouw klacht naar tevredenheid te hebben opgelost.

Sabine – Webcare
Vakantieveilingen

Alle klachten die gemeld zijn door BeauBernice