Klacht: Armani horloge niet meer voorradig zie eerdere klacht

op 29 juli 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klacht is bekend en is mijn inziens nog niet opgelost

Gewenste Oplossing:

Zodra ik mijn gewonnen en betaalde horloge heb
Ik heb een artikel gekocht en betaald dus dan is het horloge van mij

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 30 juli 2016 om 15:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het ook vervelend dat het horloge niet meer leverbaar is. Wij hebben de veiling op 28 juli jl. geannuleerd en het betaalde bedrag teruggestort naar het rekeningnummer waarmee de veiling is voldaan. Naar verwachting ontvangt u het bedrag binnen 5 werkdagen op uw rekeningoverzicht.

Wij begrijpen dat het voor u geen gewenste oplossing is, echter kunnen wij het horloge niet leveren.

Met vriendelijke groet,

Diana - Webcare
VakantieVeilingen

Heeft op 30 juli 2016 om 15:33 geantwoord

Gewoon kopen en leveren dat horloge en niet zeuren natuurlijk
Jammer voor VV maar het is niet anders

Bericht van Vakantieveilingen.nl

11 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw, Ik begrijp dat dit een vervelende situatie is. Helaas, is het horloge niet meer leverbaar. Mijn excuses hiervoor. Wel wil ik u naar aanleiding van het ongemak een veilingtegoed toesturen. Ik hoop dat wij het probleem hiermee toch kunnen oplossen. Met vriendelijke groeten, Mara - Webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door JanWeemering