Klacht: Armani horloge

op 18 juli 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Heb een armani horloge gewonnen bij vakantieveilingen en wou het vandaag gaan verkleinen bij de juwelier bleek het een neppe armani horloge te zijn

Ik zou graag mijn geld terug willen of een echte armani horloge

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Beste heer, mevrouw, Wij zijn geschrokken van de conclusie van de juwelier waar u bent geweest. Omdat wij deze klacht zeer serieus nemen hebben wij uw klacht doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Zij zullen binnen twee werkdagen contact met u opnemen. Wel willen u via deze weg laten weten dat de aanbieder van het horloge garant staat voor de echtheid. Wilt u naar aanleiding hiervan uw horloge toch retour sturen, dan kunt u deze versturen naar: VakantieVeilingen tav klantenservice producten Spaklerweg 50 1114 AE Amsterdam - Duivendrecht Nederland Wij zullen na ontvangst de veiling annuleren en wordt het door u betaalde bedrag plus retourkosten binnen 5 werkdagen teruggestort op uw rekening. Zou u het verzendbewijs kunnen mailen naar webcare@vakantieveilingen.nl Met vriendelijke groet, Heather

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 18 juli 2017 om 18:13 geantwoord

Beste heer, mevrouw,

VakantieVeilingen
tav klantenservice producten
Spaklerweg 50
1114 AE Amsterdam - Duivendrecht
Nederland

Zou u het verzendbewijs kunnen mailen naar webcare@vakantieveilingen.nl

Heather

Alle klachten die gemeld zijn door Souaad