Klacht: Zij staan boven de wet vinden ze

op 21 maart 2019 over Armaere in de categorie Incassobureaus

Ik heb al een beslag op mijn uitkering tot de beslagvrije voet wat doen deze vakmensen dan ze leggen beslag op je bankrekeningzodat je geen brood meer kan kopen geen gas belicht kan betalen en als je ze wel 20 keer belt dat het niet kan wat ze doen lachen ze het weg en zeggen we zijn er mee bezig en zo gaat het smoezen boekje nog wel een paar keer open en dan zeggen ze gewoon tegen je kijk maar even maar het is niet ons probleem dat u afgekeurd bent onze opdrachtgever wil gewoon zijn geld hebben dus je raadt het al hoorn erop en geen antwoordt het is een schande dat de overheid hier niets aan gaat doen want ze zijn namelijk ook nog eens koploper om de kosten op te blijven voeren maar ik ga nu alleen nog maar meer problemen krijgen omdat deze waardeloze organisatie die volgens hun boven de wet staan geen rekening houdend met de beslagvrije voet en ja ik weet dat deze problemen er zijn maar ik was en ben het aan het oplossen met de schuldhulpverlening maar die schuiven ze bij Armaere ook zo aan de kant daar hebben ze ook maling aan het is een schandelijke organisatie en ik ga ook overal melding maken waar maar mogelijk is want dit mag niet doorgaan zo en dat zee je ook nog uit lachen dat is echt vernederend maar ik ga de volgende keer ook de namen noemen waar ik mee te maken heb gehad.

Wanneer ze het deel van mijn beslag vrije voet terug storten en dat ze ook even afwachten wat er met de schuldhulpverlening gereld wordt want dat was al maanden bij hun bekend.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Armaere

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Armaere nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pop-up