Klacht: Onrechtmatige bankbeslagen bij Armaere!!

op 27 maart 2019 over Armaere in de categorie Incassobureaus

Armaere heeft sinds 2016 4maal beslagen gelegd( 3 x bankbeslag,1x loonbeslag)

Ik ben alleenstaande ouder met 3 minderjarige kinderen (2,4 en 10) En leef van een bijstandsuitkering met bijbehorende toeslagen.

Armaere had het afgelopen jaar (2018) zelf de beslagvrije voet berekend en deze blijkt te hoog voor een loonbeslag, dus daarop volgend maar weer een bankbeslag welke uiteraard onrechtmatig is aangezien mijn situatie ongewijzigd is. Er werd via mijn advocaat de afspraak gemaakt om het beslag op te heffen en de tegoeden vrij te geven aan mij. Werd ik de volgende dag gebeld door de Rabobank dat ze het bedrag wilden uitbetalen naar Armaere, maar dit was niet de afspraak zoals gemaakt was dus Rabobank heeft dit eerst bevroren voor nadere informatie. Uiteindelijk bericht van Armaere dat dit abusievelijk verkeer was doorgegeven. En werd uiteindelijk met een hoop druk omgezet naar vrijgeven tegoeden, maar toch even geprobeerd.

Pas op met dit kantoor!! Zij nemen de wet- en regelgeving niet zo nauw.
Het gebeurt altijd abusievelijk bij Armaere….
Terwijl ze dondersgoed weten dat ze balanceren op het randje.

Hoofdsom was 1700 euro en is inmiddels na 2,5 jaar bijna 4300 euro.

Dat deze boeven snel wat berispingen krijgt en Maar ophoudt te bestaan.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Armaere

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Armaere nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door G. Van den Buijs