Klacht: Arm verbrand

op 16 mei 2017 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

In de kamer was de wc en de douche heel goor. Bij de wc zaten pis druppels toen we binnen kwamen..
Ow en het eten ?
Eerst kregen we een koude pizza, en daarna kregen we een gloeiende heet bord. Waar we onze hand en arm aan verbrande dit had de barman niet gezegd.
De korst was knoei hard en de pizza was snot van binnen en viel uit elkaar. Duidelijk geen €13 euro waard…
Nadat we hadden geklaagd besloot de barman alsnog het totaal bedrag af te rekenen..
Graag mail ik u de foto’s van de onhygiënische kamer en overkookte pizza.

Als we compensatie krijgen voor de brandwond en de volle pond smerige pizza

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

5 maanden geleden - Beste heer / mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Wij vinden het jammer dat uw arrangement niet naar wens was. Als ‘veilinghuis’ kunnen wij bemiddelen tussen u en de organisatie die het arrangement aanbiedt. Wij vragen u wel, de klacht eerst bij de aanbieder neer te leggen. De aanbieder is verantwoordelijk voor de uitvoering van het arrangement en kan met u tot een oplossing komen. Komt u hier met de aanbieder niet uit, dan vernemen wij het graag van u met als toevoeging het ordernummer van de veiling. Met vriendelijke groet, Diana - Webcare VV

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 16 juni 2017 om 16:36 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Op 16 mei jl. hebben wij uw klacht ontvangen en geadviseerd om de klacht eerst te bespreken met de aanbieder om tot een oplossing te komen. Mocht u er niet uitkomen, dan kan VakantieVeilingen bemiddelen tussen u en de aanbieder.

Wij hebben niets meer van u vernomen en gaan ervan uit dat de klacht onderling is opgelost. De klacht is om deze reden afgesloten.

Diana - Webcare VV

Heeft op 17 juni 2017 om 12:25 geantwoord

Er is geen oplossing, ze reageren niet eens.

Alle klachten die gemeld zijn door Kleintjje93