Klacht: ARL Loodgieters te duur

op 12 februari 2018 over ARL Loodgieters in de categorie Loodgieters

Waterleidingslangetje was gesprongen ’s avonds. Gegoogled voor een loodgieter in Alphen aan den Rijn. De eerste gebeld die ik tegenkwam met een tel.nr uit Alphen, dus niet zoveel voorrijkosten dacht ik. Er kwam een monteur van ARL Loodgieters (uit Rotterdam? volgens factuur). Deze heeft gekeken, alleen afgedopt, een nieuw slangetje had hij niet. Dit heeft nog geen 5 minuten geduurd. Kosten: voorrijkosten € 68,00 en een heel uur tarief voor €158,00 voor nog geen 5 minuten werk. Hier kwam nog BTW bij. Uiteindelijk na veel gezeur heeft hij naar iemand gebeld en werd er een half uur berekend en 3 euro korting op voorrijkosten. Deze 5 minuten heeft € 179,68 gekost en dus alleen voor een dopje op de leiding zetten.

Ik wil graag een deel van de factuur terug en ik wil dat ze normale prijzen berekenen. Dus als je iemand belt waarvan je denkt dat ie uit je woonplaats komt, dus niet veel voorrijkosten hoeft te berekenen, verwacht je geen € 82,28 voorrijkosten. En voor 5 minuten werk hoef je geen uurloon te berekenen.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ARL Loodgieters

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ARL Loodgieters nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ahmo